På gång

Har kunnat träna på rätt bra. Det har ramlat bort lite tunga stenar vilket känns bra rent mentalt. Lusten att träna finns där, och det är det viktigaste. Fick till två riktigt bra pass i helgen, vet vad jag behöver förbättra så det är bara att kämpa på.

Idag var jag på gymmet, hade sällskap av Ola, bra och vi var nog båda överens om varför gjorde vi inte så här förra året, att träna gym ihop? Det var vinterns 3:e gympass, insåg att senast jag var där var i Mars! Total avsaknad av styrketräning alltså. Det bästa med dagens pass var att jag trots det la på mer vikt än förra året så här års, jag gillart och det känns helt klart bra. Nu är jag på gång, ska bara hålla mig frisk och skadefri så blir det bra. Skönt att känna lite positiva vibbar.

Annars rullar livet på, mycket jobb och ibland lite väl långa dagar. Till helgen är det tänkt att vi ska måla hallen hos A. Jag och kattfröken packar kartonger och förbereder oss. Livet tar nya vägar, spännande.

Leave a comment