Jag hjärta mina ben

Förra veckan körde jag ett pass på testcykel som kändes minst sagt skräp. Igår var det en ny dejt med mr Monark och den här gången levererade både kropp och knopp så mycket bättre. Kontrollerad puls och högre watt än tidigare, så otroligt skönt att se att det går framåt. Troligen var det skräp i kroppen förra veckan som gjorde att det blev som det blev.

Planerar årets tävlingar också, det närmar sig och det riktigt spritter i kroppen, jag är så sugen på att få sätta på mig nummerlapp och se hur det går. Vinterns träning har varit bra och jag är ganska säker på att jag blivit bättre på alla håll.

Solskenet gör ju inte heller att man längtar mindre, vill cykla ute varje dag! Nu har ju iof nån sagt att det ska bli en massa minus vilket jag tycker är helt onödigt, jag har ju ställt in mig på vår!

Men nu ut i solen en stund och lunchdejt med Coach-Ola!

 

Leave a comment